מדיניות והחזרים
תקנון מדיניות ופרטיות:
הגדרות:
"החנות" או "האתר" – www.Sara-bath.co.il
"משתמש" או "לקוח" – כל אדם המשתמש באתר, גולש בו או מבצע פעולות במסגרתו.
"המוצרים" – ארונות אמבטיה, מקלחונים, אביזרי אמבטיה, ברזים, כליים סניטריים וכל שאר המוצרים המוצעים למכירה באתר.
"פעולה" – כל פעולה המבוצעת באתר, לרבות גלישה באתר .
"רכישה" – רכישת מוצרים באתר.
מבוא:
תקנון זה מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש ובין החנות לכל דבר ועניין. השימוש באתר וביצוע פעולה או רכישה בו כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה.
באתר זה רשאים להשתמש בני 18 ומעלה, בעלי כתובת מגורים בישראל, ושברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
הרכישה באתר:
1. החנות מאפשר ללקחות קנייה נוחה, קלה, בטוחה ומהירה של מוצרים באמצעות אתר האינטרנט.
2. החנות מציגה רשימת מוצרים כולל הפרטים אודות המוצר ואת המחירו.
3. כל המוצרים ניתנים לרכישה עד גמר המלאי.
4. החנות שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את מכירת המוצרים בכל עת וכן לשנות את מחירי המוצרים בכל עת.
5. מחיר המוצר באתר כולל את המע"מ.
6. הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי והעסקה תתבצע לאחר אישורה על ידי חברת האשראי.
7. השלמת תהליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה באמצעות דוא"ל של הרוכש.ת בתוך 2 ימי עסקים מביצוע ההזמנה ו/או טלפונית (במידה שלרוכש אין כתובת דוא"ל), ובכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה. במידה שהמוצר אינו במלאי, תודיע החנות ללקוח תוך יום עסקים אחד וזה יוכל לבטל את העסקה.
החזרות וביטולים:
1. הלקוח.ה רשאי לבטל עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.
2. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 יום מקבלת המוצר או החשבונית, לפי המאוחר מבניהם.
3. ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, אי אפסקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבל הודעת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.
4. ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, וכספו של הלקוח יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר על חשבון החברה.
5. אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח קיבל את המוצר לרשותו או שהמוצר כבר נשלח אליו מטעם החנות, המוצר יוחזר על חשבון הלקוח, זאת בנוסף לדמי הביטול.
6. המוצר יוחזר באריזתו המקורית, בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך רכישת המוצר.
7. חיבור המוצר או הרכבתו יחשב כשימוש במוצר ולא יהיה ניתן להחזירו.
8 לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח, בניהם: ארונות אמבט, מקלחונים בהתאמה אישית וכדומה.
9. מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר עצמו לא באמצעות מקור אחר.
10. במקרה של כוח כח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע את אספקת המוצר או מכירתו, החנות לא תידרש לפצות את הלקוח.
11. במקרה שנפלה טעות קולמוס, במחיר המוצר ו/או בתיאור המוצר, החנות לא תידרש לפצות את הלקוח.
אספקה והובלת המוצר:
1. לכל מוצר זמני אספקה שונים. זמני האספקה הינם בין 7 ימי עסקים ועד 30 ימי עסקים. זמני האספקה מופיעים בדף המוצר וכן בדף הובלות והתקנות.
2. החנות ו/או הספק יספקו את המוצר לכתובת שהוקלדה בדף הרכישה.
3. החנות ממליצה להשתמש בשירות ההובלה וההתקנה שלנו שמקנים אחריות על המוצר.
4. איסוף עצמי יהיה אפשרי רק במידה וצויין כך בדף המוצר עצמו. האיסוף יעשה אך ורק ממחסננו במושב שדה עוזיהו, בתיאום מראש בטלפון: 0587652914, שעות הפעילות הן בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00 בתיאום מראש בלבד.
5. אספקה של ארונות ומקלחונים תעשה בתיאום מראש בין הספק/מתקין/מוביל לבין הלקוח.
6. החנות תספק את המוצרים בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס אשראי.
7. התשלום עבור ההובלה ו/או ההתקנה יעשה ישירות למוביל/מתקין במזומן, או באופן שיסוכם מראש בין המוביל/מתקין לבין הלקוח.
8. מחירי ההובלות וההתקנות לכל מוצר מופיעים בדף המוצר וכן בדף הובלות והתקנות.
9. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראיים לאיחור באספקת המוצר במצבים הבאים: כוח עליון, לרבות מלחמה, פעולות טרור ואיבה, מצבי חירום, מגיפה, נזקי טבע וכדומה, שביתה אצל ספקי הסחורות או חברות ההובלה, וכן כל סיבה שאינה בשליטת החנות.
10. זמני אספקת המוצרים המצויינים בדפי המוצר/החנות האינטרנטית מתייחסים אך ורק לימי עסקים: ימים א'-ה', לא כולל ערבי חג וימי חג (מתייחס לימי חג של יהודים וערבים)
11. במידה שהמוצרים לא יוכלו להיכנס למעלית או בהיעדר מעלית בבניין תיגבה תוספת תשלום של 50 ש"ח עבור כל קומה מעל לקומה שנייה (תשלום ישירות למתקין).
12. בהזמנת שירות הובלה בלבד הכוונה היא להובלת מדרכה באזור הבניין ככל שתנאי החניה באזור הבניין יאפשרו זאת, המוביל לא יהיה מחוייב להכניס את המוצר לתוך הבניין או לתוך הדירה אלא להניחו על המדרכה באזור הבניין.
13. לאחר חתימה על תעודת המשלוח עבור תקינות המוצר לאחר הרכבתו לא ניתן יהיה לבטל עסקה.
הובלות לאזורים מיוחדים:
1. אין הובלות לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית.
2. אין הובלות לאזור אילת, הערבה, ים המלח ובקעת הירדן.
3. תיתכן תוספת תשלום עבור הובלות לאזור חיפה וצפונה, דרומית לבאר-שבע, דימונה וערד, מידע מפורט על הובלות לאזורים אלו ומחירם מופיע בדף המוצר.
ארונות אמבט:
1. לכל ארון תקופת אחריות שונה, תקופת האחריות מופיעה בדף המוצר.
2. האחריות ניתנת על התקנת הארון בבית הלקוח, פגם בייצור ופרזול הארון בלבד.
3. האחריות חלה על פגמים בייצור או בעיות בהרכבה שבוצעו על ידי מתקין מורשה מטעם החנות "SARA-BATH".
4. האחריות אינה כוללת פגיעה בארון הנגרמת עקב נזקי מים או פגם כתוצאה משברים או מכות שהארון קיבל לאחר ההתקנה.
5. האחריות בהתניית התקנה בלבד.
6. כל הארונות הינם בייצור מיוחד ואינם ניתנים לביטול לאחר אישור ההזמנה.
7. תתכן סטייה של 3% במידות ובצבעים.
8. התקנת הארון על ידי מתקין מורשה מטעם החנות משמעותה הבאת הארון, הכיור והמראה אל חדר האמבטיה של הלקוח, התקנת הארון + התקנת הכיור או הבוצ'ר (כולל עשיית חור לכיור מונח ולברז בבוצ'ר) + תליית המראה. ההתקנה אינה כוללת חיבור צנרת, סיפון, ברזים וכל דבר אחר אשר לא קשור בארון עצמו. על הלקוח לוודא שישנו משטח עבודה ישר ומתאים להתקנת הארון והמראה.
9. בפירוק ארון קיים אין אחריות על חורים בקיר, פגמים בקיר או שברים וניתוק של קרמיקות שנוצרו כתוצאה מפירוק הארון.
10. אין אחריות על מראות.
11. הארון אינו כולל את הברז וכל שאר האביזרים המוצגים בתמונות שבדף המוצר לרבות ארונות שירות אשר נמכרים בנפרד מהארונות אמבט. התמונות להמחשה בלבד.
12. לאחר חתימה על תעודת המשלוח עבור תקינות המוצר לאחר הרכבתו לא ניתן יהיה לבטל עסקה.
מקלחונים:
1. תיתכן סטייה של 3% בכל מידה המוצגת במקלחונים או באמבטיונים.
2. באחריות הלקוח לוודא את המידה המתאימה בעת הזמנת המקלחון/אמבטיון, הזמנת מידה שגויה מצד הלקוח תיהיה באחריות הלקוח בלבד.
3. מקלחונים או אמבטיונים בהתאמה אישית/לפי מידה אינם ניתנים לביטול.
4. מקלחונים בהתאמה אישית/לפי מידה דורשים את הגעתו של מודד מוסמך לבית הלקוח למדידה, במידה שיתברר כי יש צורך בהתאמות ו/או שינויים במקלחון כגון, חיתוכים, צריבה או הזמנת מקלחון שונה לחלוטין עקב מידע חלקי או שגוי שהתקבל מהלקוח, החנות רשאית לעדכן את הצעת המחיר למקלחון לאחר המדידה. כמו כן זמן האספקה עשוי להשתנות.
5. אין אחריות על שבר במקלחונים/אמבטיונים.
6. לאחר חתימה על תעודת המשלוח עבור תקינות המוצר לאחר הרכבתו לא ניתן יהיה לבטל עסקה.
7. האחריות על ההתקנה היא למשך 12 חודשים מיום ההתקנה.
8. האחריות למקלחון תחול רק במידה שהמקלחון הותקן על ידי מתקין מוסמך מטעם החנות/ספק.
9. האחריות על המקלחון ניתנת על ידי הספק.
10. האחריות ניתנת על פגם בייצור פרופילים, גלגלים, צירים, מגנטים, ומגבים.
11. אין אחריות על שבר בזכוכית.
12. האחריות מותנית בהצגת תעודת אחריות בתוקף וחשבונית רכישה של הלקוח.
13. מגב ריצפה למקלחון – שרות באחריות חצי שנה, לאחר חצי שנה – איסוף המגב ממחסן החברה.
14. האחריות תחול רק במידה שנעשה במקלחון שימוש סביר, והליקוי לא נגרם כתוצאה מהתערבות של חומר חיצוני.
15. במסגרת האחריות לאחר 12 חודשים יגבו דמי ביקור טכנאי בלבד עד כ-300 ש"ח בגבולות באר שבע-ירושלים-חיפה, אזורים במיקומים חריגים ומרוחקים, דמי ביקור טכנאי הינם לפי המחירון המצוי בחברה.
16. מקלחון אינו אטום מים, שיפוע משטח מקלחון לא תקין יגרום ליציאת מים.
17. מקלחון צירים בקו נקי ללא פרופילים לאורך המקלחון תיתכן יציאת מים מהפרזול.
18. אין אחריות לפרזול מקלחונים בצבע, כגון, שחור, זהב וכדומה.
19. מקלחונים בהם קיימים הדפסים יש לנקות אך ורק במים. האחריות לא תחול במקרה של שימוש בחומרים שמכילים חומצה או חומר כימי כלשהו הגורם לנזק.
20. התקנת מקלחון דורשת קירות ישרים ושיפועים תקינים.
ברזים:
1. לכל ברז תקופת אחריות שונה, תקופת האחריות מופיעה בדף המוצר.
2. האחריות ניתנת על ידי יבואן המוצר בלבד.
3. האחריות הינה על מנגנון הברז בלבד ולא על ציפוי הברז.
4. אין לנקות את הברזים עם חומרים המכילים חומצה.
אסלות:
1. לכל אסלה תקופת אחריות שונה המופיעה בדף המוצר.
2. מחיר הובלה של אסלות מופיע בדף המוצר. זמני אספקה ומחירים מחולקים לפי אזורים בדף המוצר.
אחריות כללית:
1. האחריות על המוצרים מותנת בהצגת הוכחת קנייה מקורית של המוצר ורק במידה שהקנייה נעשתה דרך האתר.
2. האחריות על המוצר מוגבלת לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום.
3. האחריות לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה משימוש לוקה או שגוי במוצר.
4. החנות לא תיהיה אחראית לכ נזק ישיר ו/או עקיף שנגרם משימוש שגוי במוצר – ככל שהחוק מתיר זאת, וכן נזק שנגרם מבלאי סביר מהשימוש במוצר.
שירות לקוחות:
בכל שאלה או בירור לגבי המוצרים, אספקות, הובלות והתקנות, ניתן לפנות אל נציגי השירות בטלפון או בוואטצאפ: 0587652914 בימים א'-ה' בין השעות: 10:00-17:00
אבטחת מידע ופרטיות באתר:
האתר מתחייב שלא לעשות שימוש בפרטי הלקוח הרשומים באתר, אלא על מנת לאפשר את רכישת המוצרים באתר ואספקתם.
058-765-2914